Výplata peněz

Invia.cz vyplácí peníze při dosažení provize minimálně 1000 Kč a to automaticky. Na email vám vždy na začátku měsíce přijde vyúčtování na základě kterého vystavíte fakturu se 14ti denní splatností. Za více než rok spolupráce a cca 12ti vydaných fakturách nedošlo k situaci, kdy by byla faktura proplacena po uplynutí doby splatnosti. Invia.cz tak platí včas a řádně, což považuji v oblasti affiliate spíše za výjimečnost, která se musí ocenit.

Konverze

Na svých webech jsem vyzkoušel několik travel affiliate programů. Invia.cz má však jasně nejvyšší konverze. U ostatních affilů není problém mít 1000 kliků a žádný prodaný zájezd. U Invia.cz se z tolika prokliků můžete těšit z cca 3-4 prodaných zájezdů při optimálním cílení návštěvníků.

Propagační materiály

Vynikající XML feed ze kterého si díky jednoduchému formuláři můžete vytáhnout přesně to co na své stránky potřebujete. Tím zvyšujete relevanci nabízených zájezdů s ohledem na téma vašich stránek, čímž samozřejmě dochází k vyšším konverzím a výdělkům.

Vynikajícím, ale podceňovaným nástrojem je vyhledávací formulář, který si znovu můžete upravit dle své libosti tak, aby zapadal do vaší stránky a budil dojem, že je jejich součástí. Můžete si upravit jak css iframe formuláře, tak i zvolit jednotlivá políčka. Formulář tvoří značnou část mých objednávek.

Zapracovat by mohli na detailních statistikách!

Zákaznická podpora

Řešil jsem s nimi několik situací, odpovědi dorazí vždy do pár minut či hodin od napsání emailu. Komunikace je naprosto bezproblémová. Nikdy jsem nečekal na odpověď více jak 12 hodin.

Za sebe tedy může registraci do affiliate programu Invia.cz vřele doporučit. Registrovat se můžete na stránkách Invia.cz. Pokud vám tento přehled v něčem pomohl či se vám líbil, budu rád, pokud registraci provedete přes affiliate link.

 

Článek má 7 komentářů

  1. Yuhů Reply

    Souhlasím s konverzemi a s tím, že by mohli zlepšit statistiky.

    Měsíční výplata mě spíš obtěžuje, ale naštěstí lze poslat jenom jednu fakturu za rok. Vyhledávací formulář možná opravdu podceňuju, ale přišlo mi, že je s ním moc práce a že mnohem jednodušší je prostě hodit uživatele na stránku Invie, kde je formulář v mnohem lepší kvalitě, než v jaké ho dokážu udržovat já. XML nevyužívám z podobných důvodů: Invii to konvertuje lépe než mně, nedokázal bych to udržovat a z XML nejde ani stavět vlastní smysluplný content.

    Na Invia si nestěžuju, mám je rád a dokonce přes ně sám jezdím. Akorát si myslím, že jsou nejlepším affilem prostě proto, že na zdejším trhu nemají adekvátní konkurenci.

    Hezký článek, chválím.

  2. Honza Reply

    Zní to dobře, znovu jsem tomu začal věřit. Mám http://www.dalka.cz, 500 kliků, jeden objednaný a žádný prodaný zájezd.
    Zkusím příští rok zapracovat na reklamních jednotkách.

    • Tom Reply

      No zrovna mLink bych nedoporučoval – najděte si na ně nejprve reference. Já patřím mezi ty nespokojené a nepovažuju je za férovou firmu!

  3. freez Reply

    Koukám na tu dálku.cz proč tam Honzo nehodíš místo skliku adsence ? jsou tam daleko lepší inzeráty, tedy na travel téma.

  4. Anakin Reply

    Zatím mám na Inivia 123 kliků a nic, pokud tedy jsou 3-4 objednávky na 1000 kliků, tak zůstanu v klidu, uvidíme.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>