Dnes bylo oznámeno na webtrhu spuštění nového affialite programu pro cestovatelské weby travel.cz.

Nabídka je 3% z ceny prodaného zájezdu + možnost nastavení individuálních podmínek pro šikovné a schopné partnery, které navíc čekají prý i zajímavé výhody. Cookies standardně 30 dnů. Navíc pouze za registraci získáte 300,-Kč!

Travel.cz neprodává jen zájezdy, ale i ubytování a letenky. Partnerský program prý platí i pro tyto segmenty. Stránky se mi celkem líbí, vypadají profesionálně, mají historii a mohli by tak mít slušnou konverzi. Navíc se mi hodně líbí i předpřipravené reklamní formáty, které lze zadáním parametrů měnit na přesné cílení = vyšší konverze, lepší cílení na vaše stránky.

Je to pro mě celkem zajímavá nabídka, pokud srovnám s konkurenčními affiliate programy tak téměř nejlepší.

Srovnání dovolenkových affiliate programů

Invia.czdosud nejlepší program (ačkoliv jsem na něj nadával, teď v sezóně ukázal svoji sílu), ale pokud prodáte zájezd v hodnotě 50 000,-Kč bylo vám dle podmínek vyplaceno 1% z ceny zájezdu + max. 500 prokliků za 0,8 respektive 1,2. Maximálně tedy 1100,-Kč. U travel.cz za prodaný zájezd ve stejné cenové relaci dostanete 1500,-Kč. Osobně prodávám zájezdy nejvíce přes textové odkazy, většinu mých kliků tedy tvoří prokliky za 0,8 Kč a za zájezd v této hodnotě dostanu cca 1000,-Kč. Pro mě tedy rozhodně zajímavé počty ve prospěch Travel.cz

Dovolena.cz – ambiciózní partnerský program Student Agency ztroskotal na svých provizích. Za prodaný zájezd v hodnotě 50 000,-Kč dostanete jednorázově 500,-Kč. U levnějších zájezdů je to potom 200 a 300 korun jednorázově. Navíc nutnost stát se plátcem DPH, protože program jede přes CJ.com. Z kuloárů, ale nyní koukám, že i z oficiálních stránek vím, že dovolena.cz připravuje vlastní provizní systém mimo CJ.com a tak se dá čekat i navýšení provizí.

Newtravel.cz – před nedávnem byl ohlášen také partnerský program Vivantis (provizni-system.cz) Newtravel.cz, který na webtrhu hlásal nejvyšší provize na trhu. Skutečnost je taková, že Newtravel nabízí pouze 1,2% z prodaného zájezdu, což je skoro nejméně na trhu.

Akvila.cz – menší agentura nabízí 3% z prodaného zájezdu a jede přes Webexsys.com. Mám tu cca 2000 prokliků a žádný prodaný zájezd.

Viamare – velice dobře vypadá i cestovní kancelář Viamare s prodejem zájezdů do Řecka. Základní nabídka činí 4% z ceny prodaného zájezdu. Z vlastních statistik na Invia.cz vím, že prodané zájezdy do Řecka málokdy jdou pod hranici 30 000,-Kč za objednaný zájezd dostáváme se na celkem slušnou provizi 1200,-Kč. V případě prodeje zájezdu za 50 000,-Kč máme nárok dokonce na 2000,-Kč. Dosud nemám zkušenosti, ale na příští sezónu plánuji tento affiliate nasadit.

Travel.cz rozhodně vyzkouším, zajímali by mě nejen konverze, ale i podpora partnerského programu, jak moc to myslí vážně.

Přihlásit se do partnerského programu můžete na této adrese: http://info.travel.cz/affiliate

Budu rád pokud někdo přidáte po pár dnech testování nějaké info jak to vypadá.

EDIT 1.9.2011:

  • Po bližším prozkoumání affiliate programu dodám pár dalších informací. Z prodaného, respektive rezervovaného ubytování dostanete nikoliv 3% z ceny, ale 4%!
  • Pro každého nově registrovaného partnera je připraven bonus 300,-Kč, který bude připsán k první faktuře!

Bonus za registraci u Travel.cz

  • Zájezdy jsou schváleny dnem návratu z dovolené a nikoliv dnem odjezdu jak je to u většiny ostatních.
  • Minimální částka pro výplatu je 1000,-Kč. Výplata na základě fakturace nebo smlouvy o zprostředkování.

Článek má 8 komentářů

  1. Michal Finta Reply

    Zdravím,
    děkuji za pozitivní článek. Jen bych ještě chtěl upřestnit pár informací. V současné době je affil možný využívat jen na zájezdy. V brzké době přijde na řadu ubytování, kde bude provize 4%, jak píšete ve svém článku. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně tohoto affiliate programu, nebo technických problémů v rámci affil systému se na mě můžete kdykoliv obrátit.

  2. freez Reply

    Tak jak jsi na tom s travel.cz ? Máš tam už nějaké výsledky teď přes zimu ?

    • admin Reply

      Já jsem osobně travel.cz odstranil a nasadil Invii, která má několikanásobně vyšší konverze. V přepočtu to potom sice vychází, že vydělám menší peníz na prodaném zájezdu, ale vydělám několikrát více na počtu prodejů.

  3. freez Reply

    Já už to pomalu ale jistě také vzdávám, nevím čím to nasměroval jsem tam část trafiku, který byl poměrně ziskový na Invii, ale na travelu nic, nic a zase nic. Sice není vidět, jestli jsou nějaké objednávky a nejdou do storna, jako je tomu u Newtravelu, ale takovejch lidí co jsem tam poslal a nic. No nechám to do konce února a asi uděláme pá pá.

  4. Webhosting affiliate Reply

    Freez: Jaký jsi tam měl trafik za měsíc? Nemůže být chyba spíše v tom, že je reklama špatně umístěná nebo je méně vidět než předtím?

  5. freez Reply

    To si nemyslím, reklama je na stejném místě, textové odkazy jen změnili cíl, prokliků je relativně hodně, ale žádný prodej. I když on ten leden a únor je stejně nic moc, u new travelu je to podobné, abych měl z 12 tisíc zobrazení 2880 prokliků na 21 objednávek a jen jednu zaplacenou, zlatý PPC :-( si spočti cenu za proklik, bída bída.

    • admin Reply

      Na druhou si myslím, že 2880 prokliků a 21 objednávek není u travelu špatný číslo (U Invie mi to vychází na cca 2x tolik). Druhá strana mince, že jde vlastně o 1 konečnou objednávku a to už je horší.

  6. freez Reply

    No právě, všechno se zdá být OK až na ty konečné zaplacené objednávky. I když …. vím moc dobře co všechno si lidi pomocí formulářů jako má new travel, travel.cz nebo invia jsou schopní naobjednat, ale ve finále si nic nevezmou. A protože já na ně nemám nervy, proto se raději věnuji affilu i za cenu menší provize než mám, pokud ten zájezd prodám na přímo jako agentura (tu mimo jiné taky vlastním), je s tím velké množství práce a velké množství objednávek opravdu končí tím, že se „klientovi“ dva dny věnujete, rezervujete kde co, aby vám třetí den klient řekl, že vlastně nic nechce. No a ty dotazy, bych vám někdy přál vyřizovat …áááá.. zlatej affil :-D takže jdeme dál, ono to půjde :-)

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>