Toužil jsem po výměně kávovaru. Sáhnul jsem po pár ochutnávkách pro Nespresso Umilk, se kterým dokážu udělat moje oblíbené cappucino. Jejich Aeroccino na pěnění mléka je fantastická věc. Celá tato sranda stála 5 tisíc korun. Káva mi vyhovuje, ačkoliv vím, že čerstvě mletá káva v pákovém kávovaru je kvalitnější.

Dneska to ale nebude o recenzi na kávovar a kvalitě kávy, nýbrž o #failu, který jsem zjistil po rozbalení kávovaru. Člověk by řekl, že taková mega firma působící v XX zemích, která prodává kávovary ve velkém nemůže mít žádnou chybu. Opak je pravdou. Malá chybička se vloudila.

Nákup a následné rozbalení

Při nákupu přímo v prodejně Nespresso budete s vaším souhlasem přímo na místě prodejcem registrování do Nespresso Clubu. Následně dostanete obálku v níž se nachází informace o registraci a pár dalších informací. Dosud vše v pořádku, až na onu obálku.

Tam se totiž nachází přímo vzadu adresa na Nespresso ve tvaru:

www.nespersso.com

(správně www.nespresso.com)

Nespresso Fail

Zkomolenina, která vede na parkující doménu.

No co říkáte, to není špatné mít takto reklamu přímo od mateřské firmy na type in doménu že? Myslíte, že má nějaké návštěvy?

Článek má 3 komentářů

  1. idp Reply

    Myslím, že nikterak zajímavá návštěvnost nebude, protože se jedná o hodně rozšířený brand a předpokládám, že kdo se jejich klubu zaregistruje, tak zná jméno společnosti.

  2. Ano šéfe Reply

    hehe, naopak si myslim, že ta návštěvnost vůbec špatná nebude
    jestli někdo zná nebo nezná značku je jedna věc, ale inteligence lidí je důvod, proč vůbec překlepovky existujou – a neni jich málo..

  3. Rosťa Reply

    Taky si myslím, že se překlep může postarat o zajímavou navštěvnost.

Napsat komentář k Ano šéfe Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>