Časopis Forbes

O tom, že se tištěný časopis Forbes chystá do České Republiky jsem se dozvěděl už řadu týdnů před jeho prvním vydáním, což svědčí o dobře zvládnutém marketingu. Mimo článků na velkých serverech bylo možné vídat v okolí Prahy i billboardy.

První vydání časopisu bylo naplánováno na 3. listopadu, do rukou se mi dostal cca o týden později. K dostání byl především v lepších trafikách ve větších obchodních centrech.

Při první listování jsem byl z koupi nadšený. Spousta zajímavých informací týkající se přímo i nepřímo online podnikání. Zaujal mě i žebříček 400 nejbohatších Američanů, který mě mimo jiné donutil, zajímat se blíže o investování. Hned několik desítek nejbohatších lidí USA ani tak nevytvořilo svoji unikátní firmu s unikátním nápadem, jakožto spíše investovali do firem jiných ve kterých viděli ten budoucí potenciál, což vedlo k jejich zbohatnutí. Moji preferencí do dalších týdnů a měsíců tak bude získat co nejvíce informace o investování do internetových projektů a poté případně i do offline byznysu. Chce to ale řadu zkušeností, čuch, peníze a hlavu. O investování do internetových projektů píše mimo jiné velmi dobře inwebstor na svém blogu.

Časopis mi dal několik dalších zajímavý postřehů, rád jsem si přečetl životopis zakladatele Napsteru a získal trochu dalších informací. Můj předešlý článek na tip na .sk doménu pocházel mimo jiné také z Forbesu. O další číslo rozhodně budu mít zájem a pokud máte i vy zájem si předplatit Forbes, můžete to udělat na adrese: www.forbesmedia.cz

Časopis FirstClass

Nedlouho po vydání českého Forbesu mi u Adexpert.cz (systém na prodej bannerové reklamy od ads.ranky.cz) přistála na schválení reklama na tištěný časopis FirstClass.cz, což samozřejmě neušlo mé pozornosti a musel jsem jej prozkoumat o něco blíže.

Časopis vychází jako dvouměsíčník, já si v polovině měsíce (znovu pouze v lepších trafikách) zakoupil číslo 6/2011. Ihned mě zaujalo luxusní vázání a vzhled časopisu s kvalitními fotografiemi na kterém rozhodně FirstClass nešetří. Diametrálním rozdílem časopisu FirstClass oproti Forbesu je jeho zaměření spíše na luxusní zboží a bohaté lidi. I přesto jsem z jeho čtení celkem nadšený, je tu řada zajímavých myšlenek, ze kterých je možné si něco vzít.

Například v článku „Jak mysleli nejmladší miliardáři“ nám všem známý Mark Zuckerberg prozrazuje své myšlení při zakládání Facebooku: „Já tušil příležitost a růst, jiní tušili problémy a kolik to bude stát“. Především o té druhé části přemýšlí řada podnikatelů místo aby přemýšlela optimisticky. Osobně nemám rád pesimistické myšlení založené pouze na tom proč to nejde, mnohem raději se bavím o byznyse s člověkem, který je naladěn optimisticky.

Teď už nevím kdo ji vyřknul, ale celkem zajímavá myšlenka byla: „Člověk je tak úspěšný, jak dobře řeší své problémy“. Tohle mě celkem nakoplo. Problémy, kterých se člověk ve svém životě nikdy nezbaví se snažím řešit úplně jinak a vynechám stádia zpruzení, nasrání a snažím se to naopak řešit hlavou a s naprostým klidem.

No každopádně ani FirstClass (mimo jiné jedou s některými články i online) mě nezklamal a díky dvouměsíčnímu vydání budu jeho stálým odběratelem. Už se těším, co dalšího mě motivuje, informačně uspokojí a pošle, doufám, dál.

Článek má 3 komentářů

  1. Honza Reply

    Inspirativní. Časopisy zatím nekupuju žádné. Přišlo mi to jako vyhazování. Ale tyto dva stojí za úvahu. Přednost bych dal Forbesu.

  2. petr Reply

    Mno, spousta lidí odsuzuje závist. Berou ji jako něco negativního. I já závidím. Ale zase nezávidím prachy a pozice. Závidím spíše tu schopnost vytvořit něco dobrého, nového, pěkného. To je to pravé umění. Já ho v sobě hledám a zatím nicmoc. Ale má závist je pozitivní. Kope mě dále a slovo závist je spíš motivace. Motivace mě kope dál…Nedávno to myslím i psal John z USA…ano, buď je motivace něčeho dosáhnout anebo není. A když je a nedaří se, člověk buď zůstane se svou závistí anebo ji přetaví v motivaci…Závidět úspěchy dle mého není špatná věc…je to motivace dosáhnout nějaké mety…blbě se to píše…ale asi to každý kdo chce chápat pochopí…

  3. Turek Reply

    Forbes jsem si pořídil a je to určitě zajímavé čtení. Na druhou stranu, trochu se bojím že Češi si jej nebudou kupovat právě kvůli nějakých statistik amerických boháčů (dle mého sestavovaní je pracné co se týče času, na druhou stranu co člověku přinesou) na druhou stranu díky rozkročení redakce po celém světě, ty články budou určitě zajímavé a čtivé. A hlavně budou často načuchlé americkým duchem a to je v evropě třeba.

Napsat komentář k petr Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>