Konec roku 2012 – čas bilancování a rekapitulací
Vždy na konci roku přichází čas, kdy lidé bilancují úspěchy a neúspěchy roku předešlého. Stejné je to i u mě. Co se týče online podnikání, zajímá mě v podstatě jediný údaj a to růst obratu (neplést se zisky) oproti roku předešlému. Zároveň se snažím vše držet v minimalizaci, ikdyž vím, že zkoumat by šla řada dalších faktorů. V minulém roce jsem si dal takové „předsevzetí“ (nemám rád to slovo) a to růst alespoň o 30-40%.
Pokud bych totiž za daný rok kontinuálně nevyrostl a naopak své obraty snížil, začal bych se asi zabývat tím, proč tomu tak je. Jedním z důvodů proč může být minulý rok lepší než ten aktuální je například jeden úspěšný prodej či exit. Pokud ale k takové situaci během roku nedošlo je snížení tržeb k zamyšlení pro rok následující. Takhle to mám alespoň já, nerad bych se totiž plácal na stejném místě, ikdyž by mi to v podstatě na život stačilo. Ale já se rozhodl podnikat právě z důvodu toho, že své podnikání mohou dále rozvíjet. Pokud bych takový cíl totiž neměl, mohl bych s chladnou a bezstarostnou hlavou pracovat někde u „mekáče“.
Ačkoliv ještě není konec prosince už teď vím, že jsem své cíle a „předsevzetí“ za minulý rok splnil nad očekávání. Na internetu podnikám necelé 3,5 roku a vždy ten předchozí rok je zároveň můj nejlepší. Pro rok 2013 si tedy dávám stejné cíle a to růst obratu alespoň o 30%.
Jak jste na tom vy? Bilancujete, dáváte si cíle do dalšího roku, kvartálu?
Hodně štěstí do roku 2013
Na závěr bych vám snad už jen chtěl popřát vše nejlepší do roku 2013. Co nejvyšší konverze a hodně úspěšných webů.
Rád bych také poděkoval pravidelným návštěvníkům tohoto blogu, bez kterých by mě to nebavilo a chyběla by i ta pověstná motivace. Takže zase příští rok
Škoda, žes alespoň trochu nerozebral své úspěchy v tomto roce, nicméně i já přeji vše nejlepší do nového roku a růst ještě větší než 30 %!
Díky, možná se o pár drobnostech a úspěších rozepíšu v následujících článcích. Uvidím.